Illa!

Rent för jävla skitilla
har det varit med dom
s.k "hoppbilderna"
på sistone.

Och just därför tänker
jag hålla er på sträck-
bänken ett tag till.

Ameh det fattar ni väl
för fan att man inte kan
forcera fram ett hopp
bara sådär.

Och absolut inte såhär dax!

Men ok för tusan,ni ska få
en misslyckad bild lagom
till midnatt.

En Grekisk bild när trötthet
och seghet efter flygning
och busstur va ett faktum.

Men gör´t bättre själva då!

Go´natt!
(om ett par timmar)

Nu måste jag fixa kaffe och
lugna "hoppnerverna" bara
för det!


Halv sex på morronen och med en kaffeabstinens lika
stor som hela jävla Kreta!


Dessutom hade jag suttit som en jävla fällkniv i baksätet
med trehundra kilo packning som tryckte ihop mej till
storleken av ett gem sista biten upp till hotellet,som låg
på fyratusenmeters höjd,ungefär!(iallafall minst 200 m)


Men vafan gör man inte för konstens skull och varande!
Hade jag inte haft så perfekta gener,så hade jag inte
gått upprätt än.Än mindre hoppat!

HIGH FIVE!

Fyra,fem,sex-livet blir roligare med spex!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0