Hej!

Det räcker så va?

Nu kör vi!
Och säjer grattis
till alla Alfonsar
och Inezar,det
är ju inte mer än
rätt tycker jag.

På måndag ska jag
träffa just en Alfons.
(och hans mamma)

Vi tar försenad
namnsdagsfika då!

Btw så hade jag en katt
en gång,han hette Alfons.
(jag fick överta honom)

Men han fick både Damp,
BDAD,KBSH och nåt stort
jävla psykbryt,så honom
va jag tvungen att skicka iväg.

Till katthimlen!

Inte så konstigt kanske
att han blev helt muppig,
han hade haft en dötaskig
uppväxt.

I SOLLENTUNA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gillade alfons (katten) :P



hihi <3<3

2010-08-06 @ 23:08:08
Postat av: Majso svarar:

Eller hur,he,he!

=))

2010-08-06 @ 23:29:21
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0