Fi fan...

...vad jag vill ärva ett hus i
nåt jävligt varmt land så jag
slipper käka Johannesört och
annat uppiggande för orka
genomlida höst och vinter.

Jag är lixom inte skapt för
att bo i detta landet mer än
på sommaren.
Och kanske lite på våren.

Man kan fan få bestående
men av mörker kyla och
grå tristess.

Förfrysningsskador är
jävlarimej inget att leka
med innan maten.

Vem uppfann Sverige egentligen?

Den typen borde ha fått fängelse
eller straffarbete i Sibirien.

Jesus!

Inte fan kan han ha varit så jävla
korkad och i stånd till det?

Va!

Han om nån borde väl ha fattat
att man inte kan gå i sandaler
mitt i smällkalla vintern,eller
ens i slutet av oktober.

Fast han kanske va här och
grejade Svedala i juli,och sen
drog han igen.

Välkommen hit till Lucia isf
säjer jag...så ska vi snacka
lite granna om sandaler och
raggsockor.

För strumpor i sandaler är
fan bland det fulaste som finns!

Hej höst!

Tre,fyra,fem-Majso calling Betlehem!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0