Det blir aldrig som man tänkt sej!

Jag hade för avsikt att ta med
mej älsklingen och den nya
korsetten(gåvan ni vet) och
dra iväg på äventyr i helgen.

Men givetjävlaskitvis så va
det fullt dit jag hade tänkt dra.

Men så förbannat typiskt då!

Vafan ska det va det för när
man gått och föreställt sej värsta
uppiffade "Moulin Rouge" trippen!
(fast utan strumpeband då´rå!)

Jag hade lixom sett framför mej
hur jag låg sådär fränt(läs:sexigt)
och nonchalant utslängd på sängen
med håret vilt och rufsigt böljande
på kudden och ett med ett glas
champagne i handen.
(läs:Fantaburk eller kaffemugg)

Men inte då!

Inte ens i närheten av den
sensuella bilden kommer
jag nu inte.

Va är det med folk i augusti
egentligen,VA!

Måste dom prompt boka upp sej
och fylla varenda jävla säng så
att inte jag ( vi) får plats???

Nu måste jag tänka om
tills vidare bara för det.

Och dom kan ju glömma att
jag bökar in mej,korsetten
och älsklingen tillsammans
med andra.

Det är fanimej ingen
"Swingerskorsett"!

Eller vad säjer
du älskling?

Näe!

En kaffe på det!


Korsett utan vett & etikett!!







Kommentarer
Postat av: Mimi

Snyggo, vilken midja. DU får väl ta och köpa lite mousserande och slänga dig i soffan!

2010-08-12 @ 17:58:30
Postat av: Majso svarar:

Mimi: =)) Tack!

Och då är den ändå inte åtdragen,Jeezus!

Tack för tipset,klart jag ska göra det för tusan.

Jag,korsetten & lite mousserande på det-vilken pangfredag! ;D

(Och så är ju med på ett hörn typ,he,he)

2010-08-12 @ 18:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0