Tissel & "tassel"

Jag SKULLE kunna göra
en "Maria Montazami" och säja:
"Har du sett min nya väska".

Den kostade "bara" 5 spänn!

M.M hade ju köpt en penna
för SEXHUNDRA-JÄVLA-DOLLAR!
(men sa att den kostade 125...)

Men det säjer ju inte jag!

Jag säjer istället:
"Kolla vad jag hittade på REA".

Och så va det ingen rea!
Det va inte ens 1:a April!

"Och inte heller intjänade
homestylingpengar".

Det va bara stålar från
min V 75 vinst.


Så gör jag!!!!
UPDATE: "Bra kärring reder sej själv"....

Kommentarer
Postat av: Prinsessan

Den är SKITSNYGG!

2010-04-29 @ 09:03:26
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Princess:TACK!Det utlåtandet MÅSTE man ju bara lita på eftersom det kommer från en "riktig" Prinsessa =)

(m.a.o är jag ROSA idag,he,he!)

2010-04-29 @ 09:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0