Som vanligt innebär måndagar...

...den numera sedvanliga
morgoninvägningen.

Måste erkänna att jag
va jävligt skraj när jag
klev upp på vågen.

Ska den få tokspelet och
braka åt helvete!

Hur jävla många kilo har
man gått upp efter typ
hundra dagars Påskfrosseri!

Är det kanske dax att anmäla
sej till Tjockholmen på direkten.

I samma stund jag ställde mej
på vågen endast iförd trosor,så
kände jag hur valkarna började
välla ut överallt,händerna blev
klibbiga och jag fick tunnelseende.

Vågade knappt titta ner.

Kisade lite med ögonen som om
vågfan skulle visa ett skapligt bra
resultat bara därför.

Sekunderna kändes som en evighet
och jag förbannade min dåliga helg-
karaktär och svor tyst åt mej själv.

Titta nu då för helvete människa!

Ameh vafan,där hade jag stått
och pinat mej själv i minst 10
sekunder,och så är det rent
av ett GLÄDJEBESKED.

Inte vrålstort som i minus 20kg,
men ändå.

Ändå!

Och jag som varit värsta
godisgrisen!

Ärligt talat.
Detox och veckonyttigheter
kanske inte ens ÄR min melodi.

GODISDIET!

DET är nog fan svaret!

Svaret på allt lixom.

Fett najs!



Och som en skänk från ovan,eller Gud hör bön
(inte så jävla noga),så har lokala affär´n rabatt
just nu på M&M.....

Lucky me va!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0