Ser jag ut som nån jävla Barista eller???

Näe!
Såklart jag inte gör.

Jag kan inte sånt där
hällande och konstnärligt
kaffejoxande!

Jag har ju för fan bara
kall mjölk i kaffet.

Mest för att det ska
gå fort och så.

Men oxå för att jag skulle
bli fly förbannad om det
inte blev som JAG ville
på direkten!

Det är säkert dökul
att lära sej drättla
lite artistiskt hit & dit.

Som nån kaffe-Rembrandt!
(om man har tålamod)

Å andra sidan kan man
göra det lätt(are) för sej.

FUSK kallas det!


Funkar lika jävla bra det oxå!


Och kaffet smakar...kaffe förstås!

Hjärtligt varsågoda för tipset vetja!!!

Kommentarer
Postat av: Majso svarar:

Lisa:Tack detsamma du =)

Näe,det är inte ofta man "trillar" över såna ;D...

men bättre sent än aldrig!(har addat,hoppas det blev rätt =)

2010-04-20 @ 14:47:42
Postat av: Lisa

Lisa om Ser jag ut som nån jävla Barista eller???:

Denna är vågad faktiskt men man lever bara en gång i livet så jag testar det värsta som kan hända är att du ber mig hoppa ;-)

Jag tycker det är trevligt med nya människor nämligen å det är INTE ofta man trillar över någon som har en sån skön blogg å verkar vara en sån skön människa :-)

2010-04-20 @ 16:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0