Kul(a)

Det hade varit jävligt kul
att veta vart man får allt ifrån.

Eller rättare sagt,VARFÖR man
(läs:jag)får syner för mitt inre
helt plötsligt,utan förvarning
när jag minst anar.

Som alldeles nyss t.ex.

Sitter och gör typ ingenting,
bortsett från att lyssna på
Tv´n som står på i salongen.

Ok,jag drack/dricker kaffe oxå.

Hej hopp så ser jag hur jag
sitter med en kristallkula
framför mej.

Jag äger fan ingen kristallkula.

Har inte ens påsen med mina
gamla stenkulor kvar!

Det här måste ju bara
betyda nåt.

Att jag ska utveckla mina
sinnen och kanske bli min
tids Nostradamus.

Eller!

Det här är ju nåt jag inte
bara kan negligera lixom.

Det fattar ju vem som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0