Inga starkvaror för mej tack!

Fredagkväll.

Solen skiner in genom
mina skitiga fönster.

Måste kanske ta tag
i det där.

En annan dag.

Just nu skålar jag med
mej själv.

All alone.

Lugnt & tyst!

Skönt att va ensam ibland.

I sitt eget sällskap.

Allt hade varit fullkomligt
perfekt,om jag inte haft så
förbannat ont i magen.

Just därför skålar jag bara
i kaffe.(och lite juice)

Man vill ju kunna köra sej
menar jag,ifall det skulle
brista en blindtarm eller så!

Man vet ju aldrig!



SKÅL & TREVLIG FREDA´ VETJA!


Kommentarer
Postat av: mia

Naä inga starkvaror för mej heller, Cola zero hela fredagskvällen...

2010-04-17 @ 09:29:13
Postat av: Majso svarar:

Mia:Härligt-välkommen i klubben lixom! =D

2010-04-17 @ 11:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0