Dessa jävla fack!

Blir man trött eller
blir man trött!!!!

Zzzzzzzz

På folk som ska tycka
och bry sej så förbannat
om alla andra.

VA!

Ärligt talat,jag skiter
fullkomligt i om andra
har krullpermanent,
för korta brallor,fula
brickor eller vafan det
nu kan vara.

Om dom som snackar till
höger och vänster brydde
sej lite mer om sej själva,
en liiiten,liiiten aaaning
bara,tänk så mycket
trevligare det skulle bli då!

Men näerå.

Folk ska prompt stoppa in
andra i en jävla massa fack.

Är man mamma t.ex,så
borde man väl fan fatta
att man inte kan gå i slitna
jeans och Converse typ.

Det passar sej då rakt inte.

Är man dessutom över 40
och svär som en jävla
borstbindare och t.o.m
gör en massa fjantiga hopp
och DESSUTOM har en löjlig
vardagsblogg,ja då jävlar tar
det hus i helvete.

Jävla fuck!(fack)

Man måste inte va stöpt i
nån sketen form och jämt
anpassa sej.

Fan vad tråkigt!

Som om alla va tvungna att
gå i Gabardinjeans och stickig
polotröja,slicka alla i röven
och följa strömmen.

VARFÖR lixom!!??

JAG är den JAG är och
det tänker jag fanimej
fortsätta med.

Så länge jag vet att vara
ödmjuk och tacksam och
inte medvetet trampar nån
på tårna.

Man kan inte gilla alla,
och dom man inte gillar
behöver man inte bry sej
så förbaskat mycket om.

Koncentrera sej istället
på DET & DOM man gillar!

En sak till:
Jag kommer ALDRIG i hela
jävla livet gå till affären i
Foppa Tofflor!

Nån måtta får det
fan va på eländet.

Då är jag hellre lite "fjortisaktig"....
(som dom tragiska,avundsjuka
 gamla "skåpen" tycks tänka-men
 som sagt,hellre det än präktig
 och överdriven,bara för att
 behaga andra!)

DEAL WITH IT!




Kommentarer
Postat av: Prinsessan





YOU ROCK!

2010-04-21 @ 12:16:08
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Prinsessan:You´re damn right,he,he!!!! =DD

2010-04-21 @ 12:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0