Av jord är du kommen!

Sitter och dricker lite
uppvärmt begravningskaffe
såhär på kvällskanten.

Det blev en känslosam
ceremoni på em.

Känslosamt och vemodigt
på samma gång.

Det ligger nog närmare
till hands att lilla pippin
kraschade rakt in i rutan
och INTE som jag först
tänkte,störtade från taket!

Fy fan vad jobbigt.
Vilket öde!

Komma susande i godan
ro såhär på vårkvisten,
och sen bara PANG!!!

Dead in a second typ!

Vi får ju hoppas att han
slapp lida och inte låg
där innan jag kom och
bara kippade efter andan.

Det hade varit ännu jävligare.
För pippin.

Jag kan ju inte konstgjord
andning lixom!


Ett sista farväl!
Här sjunger jag oxå:"Härlig är jooooorden".


Mucho provisoriskt kors.
(Man tager vad man haver som Kajsa Warg hade sagt!)

Funderar på att bli fågelskådare.
Eller åtminstone ta reda på vad
det va för sorts fågel!


Kommentarer
Postat av: Petra

Hahahahaa.....du är ju för sööööt!! ;D

2010-04-09 @ 12:12:52
Postat av: Majso svarar:

He,he! =))

Ska börja arbeta som djurrättsaktivist tror jag nog =D

2010-04-09 @ 13:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0