Att gräva en grop åt andra...

...kan va nödvändigt ibland!
(i nödfall!)

Nu har jag förberett för
em-begravningen.

Känns extra vemodigt nu
när solen gått i moln.

Ledsamt.

Vi föds och vi dör.

Vissa av för lite luft
under vingarna.

Minnesstunden efteråt
kommer hållas enbart med
de närmsta närvarande.

Dvs jag & hundarna!


Jag tycker att alla borde få en värdig begravning!
Oavsett ras!

Känns lite konstigt,för jag kände henne/honom
ju inte alls.
Fast jag tycker ändå att jag gjort en god sak.
Vart fan tog släktingarna vägen lixom!

Note: Måste leta fram en spade!

Kommentarer
Postat av: Tilda

va?

2010-04-08 @ 17:50:18
Postat av: Mami svarar:

Tilda:Forts.på förra inlägget!

2010-04-08 @ 18:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0