Stinkbomb...

Idag när jag va i affären
kom det en kille och gick
förbi mej.

Och jag sögs lixom in i ett
stort svart hål.

Ett svart jävla hål av den
värsta svettlukt jag NÅNSIN
känt,i hela mitt liv.

Jag ville bara ut.

Ut ur det svarta hålet och slita
av killen kläderna.

Skrubba honom med en fet
rotborste och spraya med
varenda deodorant som stod
på hyllan bredvid.

Fast det gjorde jag ju inte.

Istället gick jag långt,långt,jättelångt
bort från honom och höll andan.

Jag höll andan så länge att jag
nästan såg ljuset i tunneln.
Så länge ungefär och lite till.

Och när jag väl började andas
igen,VEM FAN tror ni kör om med
sin kundvagn då???

Svettkillen förstås!

Jag va ju fan inte förberedd den
här gången heller.
Så jag råkade andas in lite luft
med munnen.

DET är så inihelvete äckligt så
man kan spy.
Att få in übersnuskig lukt i munnen
och känna att den typ far runt i
alla skrymslen.

Man känner sej skitig lixom.

Jag kommer inte ens ihåg att jag
betalade mina varor.
Jag vet knappt hur jag kom hem.
SÅ förlamande va stanken!

Note to myself:
Liten gasmask i väskan!


Typ...fast värre!
MYCKET värre...





Kommentarer
Postat av: Maria

Oj oj. Vilken tur att jag inte var i affären idag då!! Undra var man kan hitta en lite mini gasmask då? Helst en i någon schysst färg!

2009-09-10 @ 18:32:22
Postat av: Majso svarar:

Mm,du kan va riktigt,riktigt JÄTTEGLAD att du inte befann dej där!

Rosa,det är ju lite fränt...

Vi kanske kan slå oss ihop och kränga "masker".

Funkar säkert bra mot Piggham-flunsan oxå,eller vad tror du???

We´re gonna make a fortune!!!For sure.

2009-09-10 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0