Om en torsdag fylld med kaffe & skratt...

Jorå.
Här sitter jag och skrattar
käkarna ur led.
Dricker kaffe i mängder.
Torkar bort mascara som
runnit på kinderna.

Äntligen en torsdag med
lite "vardagsaction"!

Dom som känner mej
vet att jag har haft en
ryggsäck full med SKIT.

Det komiska med den ryggan
är,att fastän jag bränt upp den
och gjort mej av med resterna
så står det lik förbannat nya
ryggsäckar i hallen hela tiden.

Det är INTE mitt namn på dom.

Jag kastar.
Och jag kastar.
Och så kastar jag igen.

Nu är det ju inte så att jag
INTE vet vem som ställer
dit fanskapen.

För det gör jag.

Idag fick jag ytterligare en.

Och nyfiken som man kan bli
så öppnade jag den.

Jag har väl aldrig skrattat så
hysteriskt i hela mitt liv.

HA,HA,HA,HA,HA-asgarvar*...

Folk kan då slänga i VAD SOMHELST
nuförtiden!

Nu vill jag ju inte ha kvar den
här skiten heller,så det blir ju
enkelt.

Fast å andra sidan,en liten grej
ska jag nog spara som minne.

Rama in och titta på när jag vill
få mej ett gott skratt...

Underbart när det händer
lite en vanlig torsdag i september!


Kommentarer
Postat av: micha

ahahaha ett stort skämt som personen inte fattar!!!

det kommer gå åt helvete för h*n!!!!!!

Love you..you are strongest!!!!<3<3<3<3

2009-09-24 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0