Fina grejer från fina tjejer...

00.40 gick "diamanterna" inatt.
Då hade vi käkat,fikat,druckit gott
och pratat.
Pratat.
Pratat.
Och pratat ännu mer.

Som alltid när jag bjuder
hit sötnosarna,så har dom
med sej så fina saker.

Fast dom vet att dom varken
ska eller behöver det.
För mej är det viktigaste ATT vi ses.

Så varje gång blir jag lika
förlägen.
Och glad.
Och rörd.

Nu ska jag bara planera in
nästa träff.

För det här va inte sista gången.

Så lätt kommer dom minsann
inte undan!



Mätta & belåtna efter kantarell/ost/baconpaj...


Pollykaka,grädde & varma hallon...


Turkost-me love!Så fin,TACK snälla Y...


Gulle dej U-jag smälte direkt,TACK snälla.
Smells lovely!


Kommentarer
Postat av: micha

ser att ni hade trevligt:)

fina saker du fick av fina tjejer;)

<3<3

2009-09-26 @ 16:54:23
Postat av: Majso svarar:

Mm,vi hade skitnajs!

Och ja,verkligen fina grejer.

Alldeles för mycket,men dom lyssnar ju aldrig på mej...

=O)

2009-09-26 @ 17:42:30
Postat av: tilda

Mysigt :D

2009-09-26 @ 19:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0