Det här med att läsa bloggar!

Jag har nåra favvobloggar
som jag brukar följa.

Roliga.
Lättsamma.
Fräna.
Allvarliga.

Dom tilltalar mej alla på
olika sätt.

Här i min egen "lilla värld"
t.ex finns det vissa återkommande
gäster från dag till annan.
Så välkomna,så välkomna!

Så finns det såna man inte alls
vet vilka det är.
Var dom kommer ifrån.
Vad dom gör.

Och det är ju lite spännande.
Att inte veta allt menar jag.

För tänk!
Det kan ju va så att
en kirurg just nu läser.
Eller en travtränare.
En hemmafru.
En högt uppsatt chef.
Eller kanske rentav lagens långa arm!

Man vet ju aldrig.

Det jag däremot vet,är att man
mer än gärna får kommentera
här om man vill.

Ha det bra sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0