Det är faktiskt skillnad på skit & pannkaka...

Jag har problem.
Med en person.

Ingen jag umgås med.
Ingen jag ringer till,eller
ens vill se på vykort!

Den personen är totalt,
jävla-fucking-bombad.

Som Beirut ungefär.
(ja,jag vet det är gammalt)

Jag har nu två val.
Ole eller dole.

Till att börja med.

Fast jag har inte en aaaning
om hur det blir.

Vare sej jag väljer ole eller dole.

Varje gång jag tänker på människan,
får jag typ migrän och sura uppkast.
Typ reumatism i mina knutna nävar.

Jag vill gå och slå in dörrjäveln.

Fast det gör jag naturligtvis inte.

ÄN.

SENAST nästa vecka ska jag ha
bestämt mej.

För ETT av alternativen.

Det kommer bli JÄÄÄÄVLIGT
jobbigt för personen ifråga.

Man fuckar inte upp med mej.

Inte utan en förbannat bra anledning.

Vilket den personen INTE har.

TVÄRTJÄVLAOM....


...jag VET var du bor.
Jag vet vad du gör.
Jag vet ALLT...



Kommentarer
Postat av: michaela

ne, just det! man fuckar inte upp mot henne!!!!

du kommer göra rätt beslut och den "andre" kommer ångra att den fuckade upp mot dej!!!!! (K)

2009-09-08 @ 08:24:34
Postat av: Majso svarar:

Japp!

Det kan X hoppa upp och bita sej i arslet på!!!

(när kommer du/ni hit btw???)

2009-09-08 @ 10:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0