Anna Anka VS mej...

Alltså.
Förra månda´n missade
jag "Hollywoodfruar"
på Tv.

Men ikväll,då SKA jag
bara sitta som klistrad
i fåtöljen.

Hur jävla mycket snack
har det inte varit sista
tiden om denna lilla Anka!!!

HALLÅ.....

Att suga av en annan Anka
för att få shoppa lite.

(äktenskapliga plikter!!!!)

Tack.
Men SÅ jävla mycket
NEJ TACK...

Hur lågt får man sjunka typ???
(under bältet max,eller!)

Jag va förvisso ihop med en
variant av herr "Anka" en gång.

"Bill Buffel"...Typ!

Han tyckte (krävde) att jag
skulle ställa upp.

Minst en gång per dag.
Jorå.
För även om inte JAG hade
lust,så var det min PLIKT att
"fixa" biffen åt honom!

Det hade han minsann läst
i nån tidning.
Malena" the sexterapeut" hade
visst uttalat sej!

OCH, jag skulle bli fett belönad
för detta "jobb".

Jag skulle få nån timme för
mej själv.
Åka och shoppa.

MEN INGET ATT SHOPPA FÖR!

Och där går väl iallafall den
berömda gränsen.

Fönstershoppa...

Tack and good bye!

Jag va INTE blond,då heller!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0