Som man bäddar får man ligga...

...och jag som inte
ens har bäddat!!!

Sängen ser ut som
"hela havet stormar",
men vem fan bryr sej!

Jag snurrar som en jävla
helikopter på nätterna.

Vaknar minst tusen gånger
per natt,ofta tvärsöver,upp
och ner.

För att inte tala om alla
nätter med gamnacke.
Tv´n som står på och
alla fjärrkontroller nere
vid fötterna.

TYP!

Inte konstigt att jag drar mej
för att krypa ner i sängen.

Jag blir ju fan tröttare av att
befinna mej DÄR...

Nu ska jag dricka kaffe.

Så jag slipper sova.
Än på länge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

skuggläst lite,gjorde J helikoptern i den obäddade sängen? en som bryr sig inte mycket alls:-)

2009-10-03 @ 10:32:35
Postat av: Majso svarar:

Bara JAG.

Med egen variant av Vertolhelikopter.

Inte konstigt det blir "upprört"...

:=)

2009-10-03 @ 11:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0