Onsdag-kul!

Jag gick upp ur sängen
på tisdagen,och lägger
mej igen på onsdagen.

Hur orkar människan
tänker ni nu. =D

Asch,jag dricker bara
en jävla massa kaffe
och gör det mesta
med och av kärlek.

TYP!

Nu tar vi tag i den här
nya dagen och ler.
Ler och skrattar.
Älskar det vi gör.

Annars är det jävligt
lätt av vi går över den
fula gränsen.

Gränsen till bitterhetens
och jag-kan-inte-släppa-taget-om-det-förflutna!

Och det mina vänner.
DET är att fulgå nåt
så förbannat!

Gör inte det.
LOVA att ni inte gör det.

Älska din nästa istället
och ge blanka fan i dom
som stjäl er positiva energi.

Det gör jag och jädrar vad jag
ler och skrattar åt såna
små skruttar.

Såna med EGO större än
Universums oändliga space!

Det är synd om såna små
patetiska varelser...

FETT SYND som ungarna sagt!

Ha en gööörbra onsdag vetja!

Min har startat kanon...


Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt positiv så tidigt på onsdagen! Hoppas att torsdagen också blir lika bra! Ha en fin dag och tack för alla dina härliga kommentarer på min blogg-det är så härligt att se att någon läser ens tankar!

2009-10-28 @ 08:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0