Mental trippelorgasm....

Fy helvete vad grejer
man samlar på sej.

Fick hjälp av stora M
och hennes N idag.

Eller rättare sagt,hon
tjatade hål i skallen på
mej och drog ur tummen
ur arslet på mor sin.

Jag fick migrän redan innan
vi börjat när jag såg skiten
framför mej.

Vi har iaf kommit en bra
bit på väg och halva källaren
är full med bråte som ska
slängas.

Nu är det bara att rida på
vågen och fortsätta imorrn!

Sen kan jag börja "hamstra" igen!


En liiiten bråkdel av allt som ska slängas...


Pytte liiite till...


Äntligen kan jag se vilka skor/stövlar jag har!
(förut inknölade i ett litet skåp)


Lite Converse,Björn Borg & Puma!


Lite gott & Blandat!


Och nåra väskor förstås!

Nu har vi faktiskt gjort oss förtjänta av lite kaffe...


Kommentarer
Postat av: Tildaa

SJUKT BRA MORSAN! :D

2009-10-25 @ 18:56:29
Postat av: Maria

Hallå blir det loppis nu snart?

2009-10-25 @ 20:09:42
Postat av: Majso svarar:

JAPP!

Men så har jag haft jäkligt effektiva medhjälpare oxå.

Nästan lite slavdriveri faktiskt!

=D

2009-10-25 @ 20:10:44
Postat av: Maria

Hallå blir det loppis nu snart?

2009-10-25 @ 20:11:07
Postat av: Majso svarar:

Maria:

LOPPIS????

Orka lixom,det får väl gubbarna på returpunkten stå för isf...Vill inte se grejerna en gång till...

=D

2009-10-25 @ 20:14:08
Postat av: micha

sjuk bra micha och niklas oxå!!!!

2009-10-26 @ 11:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0