Jag tävlar...

...just nu om en väska.

Personligen tycker jag
att den är skitful.

Jag va bara tvungen att
testa om det fortfarande
är nåt go´i mina slogans.

Äran att få vinna är egentligen
mer än föremålet.

Man kan ju alltid ge bort det
man själv inte gillar.

En gång tävlade jag om
en skitfrän kudde.
En kudde som lixom gift
sej med soffan och aldrig
varit otrogen.

Gissa om jag blev jävligt
glad när jag fick avin på
posten.

Sprang till posten för att
hämta ut vinsten och såg
framför mej hur det lilla
stycket till kudde fullkomligt
vräker ut sej i ena soffhörnet.

Lämnar fram avin och får mitt
paket.
Eller paket och paket är väl att
ta i.
Det va ett vadderat kuvert.

Skyndar hem och sliter upp
den väl inslagna vinsten.

På den medföljande lappen
läser jag:

"GRATTIS till din vinst!
Tre ägglossningstester
från Clearblue.LYCKA TILL"...

Verkligen eggande!

Inte fan gjorde dom sej
i soffan heller!

Det va bara äggkligt och
hårt att lägga huve´t på!!!

Frågan är om jag verkligen tävlar
om den här.

Spännande,spännande!


Kommentarer
Postat av: tildaa

Den ska jag ha då ; ) för jag tipsade hahah <3

2009-10-07 @ 00:09:39
Postat av: Majso svarar:

SJÄLVKLART!

=D

2009-10-07 @ 11:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0