Hammare & kniv...

Kollade på Plastikkirurgerna
i veckan.

Det sugs fett och knackas näsa.

Ursäkta,men det gör ont i mej
bara jag ser kniven.

Jag tror fan inte att jag nånsin
skulle låta dom skära i mej!

Inte för att jag är nöjd.
Långt ifrån.

Jag är inte rädd för smärta heller.
Det är lixom tanken som skrämmer
mest här.

Sen är det ju naturligtvis upp till
var och en hur man vill göra.

Har man jävla komplex eller
typ inga tuttar eller bautaboobisar.
Då är det skillnad.
Tycker jag.

Lite synd bara att allt ska va så
förbannat perfekt.

Det ska helst inte synas att 
man åldras heller.

Själv har jag minst problem med
öron & näsa.
Dom är relativt små.

Även om det är en uppnosig liten jävel
mitt i fejset,så fyller den sin funktion.

Framifrån är bäst.
Profilen är sådär!

Man kan inte få allt!
Uppenbarligen...




Kommentarer
Postat av: Leo

Nej jag tror inte heller på operationer bara för att "fixa till" nåt man är missnöjd med. Det kanske håller i sig i någon vecka sen hittar man nåt nytt som man också vill fixa till. Bättre att köpa en ny träja :)

2009-10-23 @ 19:31:32
URL: http://leossmarta.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Eller hur,och tänk så j*a många tröjor man kan få för så mycket kosing....

=D

2009-10-23 @ 22:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0