Så god & rar & snäll & kärleksfull...

Jag är inte bara mamma.

Jag är jävligt snäll och
trevlig oxå.

Svärmor är jag ju med förstås!

Idag och igår oxå för
den delen,har jag fixat
ett antal matlådor.
Och frukostmackor.
Och så lite fikastunder
däremellan.
(utöver det vanliga asså!)

Det är ju inte bara jävligt
gulligt av mej,man ska
tänka på hur mycket
kärlek jag lägger ner på
varje liten rörelse jag
gör i köket oxå!

Fast.
JAG har ju fått hjälp
av svärsonen med tunga
lyft och lite annat.
(lite winwin situation)

Men nu känner jag i
skrivande stund,att imorrn,
DÅ ska jag "vika" fm till
mej själv.
(efter kattskrällena)

För på em blir det full fart
i köket igen.

Det handlar om hur effektiv
man är.

Om man bara vill alltså!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0