Today was a better day!

Lördag!

En bättre dag än torsdag
och fredag tillsammans.

Trots andlig musik,som INTE
tillhör min favoritgenre.
Och nån gubbe som sjöng
gamla goa visor!
(Jag HAR hört han förut!)

Men vafan,ett tag får man
väl beska med.
(trots sura uppstötningar)

Stora M och hennes N kom.
Hon hade köpt godis,kex,dricka
och banan till mamsen.
Gulligt!

Älsklingen och "flåshurtiga" grannen
+ hennes döttrar kom förbi oxå.
Den senare intog min plats en stund.
Egentligen mest för att prova på
marknadslivet antar jag!
Eller så va det för att jag föste in henne
där och sa:
"Nu står du här så jag kan ta lite luft".
(läs:kaffe & cigg)

Hon stod där ett tag iaf och det
tackar jag för.

Älsklingen hjälpte mej oxå
ett litet tag!
Kom jag ihåg nu.

Tack ♥ oxå!

Nu dricker Majso kaffe.
(konstigt va!)

En dag kvar på das marknad.
Me Loooooove söndagar!

INTE.

Bara smörgåstårtan när
allt är klart!

Hoppsan,jag ska ÄTA imorr´n!

Än är inte undrens tid förbi.

TYDLIGEN!




Älskade "Mjölby-Frasse"....


"Flåsfia" och hennes H.(som fått ny mössa)


Här provar hon på knallelivet med dotter E.(läs:tvingas in!)


Tack lilla grannen för att du envisades med att ta kort!
På INGENTING lixom...


Kommentarer
Postat av: Leo

Hej hej! Måste bara säga TACK så jättemycket för halsbandet!!! :) Det var verkligen fint och kommer användas flitigt nu i jul! (Det kom redan i torsdags faktiskt men jag har inte hunnit sitta vid någon dator ;))



Skönt att höra att det går bra på marknaden! Kram

2009-11-29 @ 15:08:13
URL: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0