Tjuvstart...

Vet ni att saffran är skitdyrt?

Ännu dyrare än vanligt p.g.a
dåliga skördar i år.

Skitsamma tänkte jag som
ändå hade ett par påsar
liggande i skåpet.

Ja,jag vet att det inte är
Lucia än.

Men man behöver inte va så
förbannat noga med datum
och traditioner!

Och jag ska ändå inte fira
nåt speciellt i december,så
jag kan lika gärna ha lite
trevligt nu när väderhelvetet
börjar jävlas på riktigt...


Svaret är NEJ-jag tycker INTE om russin!
Det här är lusse-special,med smörkräm och flagad mandel.


NATURLIGTVIS har jag CHOKLAD i mina....Mums!


Kommentarer
Postat av: J

Mmmm vad jag gillar dina bullar...dom e verkligen mumsiga!!

2009-11-04 @ 21:50:10
Postat av: Majso svarar:

Mm,because I´m the best and because you´re worth me....

2009-11-04 @ 23:17:31
Postat av: matilda

Förlåt att jag inte smakat ;) imorgon! Mauro tyckte dom var goda iaf(Y) :D

2009-11-04 @ 23:49:32
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: micha

joo...du ska fira min födelsedag!:)

2009-11-05 @ 08:33:24
Postat av: Mami svarar:

Jag menade att jag inte ska fira Lucia nåt speciellt i dec. =)

Klart jag ska fira dej!;)

2009-11-05 @ 09:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0