Snåla jävlar!

Tråkdag!

Folk med superlimmade
plånböcker.

Utom när dom ska äta
landgång med kaffe till.


Då ligger det alltid en
hundring i nån ficka och
skräpar!
(som ett jävla Hallelujamoment)

Kaffet i termosen tog slut
innan jag hann säja hej!

Och inte hörde jag kanonsaluten
heller,fast jag lyssnade som fan!

Men jag sa tjena till Uffe Holmertz.
Han den där superkända revykungen
TYP!

Jättekänd.

I MOTALA....

Fast jag trivdes som fan
i mina nya jeans.
Det gjorde jag!

Och det är ju bra!

Nu ska jag inte göra ett skit!

Kanske be om lite massage.
För det är jag verkligen värd!



Kanonbra!


Revyräven Uffe Holmertz invigningstalar.Jättekul!
NOT!


Nåra utställare.
Orka fota överallt lixom!
NÄE!


Enda höjdpunkten idag.....supersköna jeans!
(eller alltså,det finns en grej till,visar en annan gång!)


Kommentarer
Postat av: tiiiiilda

SNYGG MAMMA ! :O <3

2009-11-26 @ 22:02:48
Postat av: Mami

Ha,ha...

Tack!

<3<3<3

2009-11-27 @ 00:35:24
Postat av: micha

bra då fortsätter vi med dagens outfit;) hihi

<3<3

2009-11-27 @ 08:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0