Jag är så smart....kanske!!!

Ho,ho,ho!

Det lackar mot jul.

IGEN!

Och osökt kommer man
då in på det här med
dilemmat: VAD köpa i
julklapp???

Men så kom jag på det.

Man skiter helt enkelt
i att flänga runt som
en skållad råtta med
psykbrytet hängande
som en snara runt halsen.

Istället byter vi pengar.
Alltså INTE saker.

Man lägger istället valfritt
till var och en.

Fatta vilken överraskning!

Då får man se vad man är värd.
Och tvärtom!

Eller!

Det kanske inte va så
smart trots allt!

Ameh vafan,jag skiter nog
i hela den där cirkusen och
spolar fram till påsk istället.




Kommentarer
Postat av: J

Kom på en ännu smartare grej. Det räcker väl med att man tänker på en summa som man skulle vilja ge, för det är ju tanken som räknas sägs det ju. Fatta vilken billig jul!!

2009-11-30 @ 22:09:40
Postat av: Majso

J:

Nu har jag tänkt klart!

(jävligt dyrt...men billigt blev det!)

;D

2009-12-01 @ 08:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0