Den (h)årliga förvandlingen...

Nåt måste man ju göra
för att pigga upp sej,när
höstvindarna viner utanför
fönstret och det bara blir
mörkare och mörkare.

Nåt enkelt.
Nåt billigt.
Men ändå nåt som
består ett tag.

Så jag slog till och
köpte en toning.

"Copper red".

Jag gillar rött.
Fast ändå inte rödrött.
Men lite lagom,bara
så det blir lite effekt
och lyster.
Ja,ni fattar va!

Och VARJE gång jag tonar
håret i den här kopparröda
nyansen blir jag lika full i skratt.

Jo,för väldigt länge sen va jag
ihop med en kille och han hade
sin egen speciella uppfattning
om just "den" nyansen.

Han tyckte nämligen att det
var en jävligt ful färg.

Och som han sa:
"Det ser horigt ut"...

Gah!

I couldn´t have cared less!
And I still don´t care.

Å andra sidan vet jag det som
ser värre ut!

Så om ni ser nån med kopparrött
hår är det troligtvis en hora!!!!

Eller jag...







Kommentarer
Postat av: Matilda

FÅ SE BILD DÅ :D

2009-11-03 @ 17:15:53
URL: http://matildaglimner.blogg.se/
Postat av: Mami

JA;JA!

När det blir klart!

Är ju lite seg i starten vettu ;))

2009-11-03 @ 18:18:55
Postat av: Leo

Ja, bild tack!! =)

2009-11-03 @ 21:16:27
URL: http://leossmarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0