Dag 2....(av 4)...hälften gjort!

Jag kan tamme fan
varenda jävla julsång nu.

OCH fraser på finska!

Det spelas nämligen nån
skitdålig skiva med kyrkomusik
och finskt mellansnack.

Så jäkla BOOORING!

För att inte tala om alla
dessa uppträdanden av
alla slags mer eller mindre
dåliga (i min smak) personer
och ensembler.

Men imorr´n,då...då blir det
nog en bättre dag.

FÅR MAN VERKLIGEN HOPPAS!

Man kanske skulle snika åt sej
lite massage ikväll......oxå!

Jag kan ju sjunga lite som tack
och rabbla nåra finska fraser vetja!


Så jääääävla klämkäckt...
(man tröttnar lätt efter 35 minuuuuuuuter!)


Mattält med strutskött bland annat!


Dagens höjdpunkt(er)....kaffe & frisk luft!






Kommentarer
Postat av: rasse

du skulle haft mig där så skulle det blivit jäkligt mycket bättre ;)

2009-11-27 @ 20:37:28
Postat av: Mami

Jaha,det va därför alltså! =DD

<3<3<3

2009-11-27 @ 23:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0