Apropå pappa...

...så ringde jag faktiskt
till honom.
Jag sa sanningen,att jag
hade very important stuff
att fixa med och inte kunde
komma dit.
(sanningen varar som bekant längst)

Han hade varken gråtit
eller strukit mej ur
testamentet(pust!)för han
va fullt upptagen att kolla
hockeyn på Tv.

OKEJ!

Och dessutom hade han
haft besök av tre femtedelar
av sina barn.

Ibland kan det va bra att
ha många syskon.

Det finns alltid nån som
kan fylla ut lixom.

Fast lite nyfiken är jag
förstås.

Hade gärna velat se hur
hans Fars-dags garderob
utökats sen förra året.

Eller rättare sagt:
hans Fars-dags-walk-in-closet!


I kubik....
Snart kan han förse hela länet med skjortor....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0