Plattan i (hår) botten!!!

Här är det nästan ALLTID nån hemma!
98.7  % av tiden iallafall.
Det resulterar (väldigt) ofta i att ungarna har kompisar här.

Alltså,det gör mej ingenting i allmänhet.
Bara i vissa fall,i synnerhet!

Följande utspelar sej i morse.
"Majso"! (sonen kallar mej så)
-"F undrar om han kan komma nu"?
-"Varför ska han komma NU frågar jag,skolan börjar ju om 25 min"!
-"Jo,han vill platta håret här innan vi går"...

Jag vet inte vad som är värst.
Att öppna "fritidsgår´n" i bara BH och trosor,
eller se två tonårskillar som fjollar runt med
en PLATTÅNG....







Kommentarer
Postat av: Pjut

TACK för att jag fick ASGARVA en stund!!!! Såg flera bilder om det som skrev på mina hornhinnor???PLATTång,ser nog kul ut!BH=BakHäng TACK !!!

2009-05-06 @ 08:19:59
Postat av: Pjut

TACK för att jag fick ASGARVA en stund!!!! Såg flera bilder om det som skrev på mina hornhinnor???PLATTång,ser nog kul ut!BH=BakHäng TACK !!!

2009-05-06 @ 08:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0