Ungar....

På väg till affären går jag förbi
ett dagis.
Vid grinden står en liten knodd
och hänger.Han är väl 3 år ungefär.
Jag lyssnar på musik i min Mp3.
"Hej" säjer den lilla killen.
"Hej på dej" svarar jag och
fortsätter gå.
"Hörrudu ropar han efter mej,
du lyssnar på Cara Mia va??"
Jag blir lite full i skratt och svarar:
"Nej inte Cara Mia".
"Nähe säjer killen,du kanske lyssnar
på Dregen då???"

Måns Zelmerlöw och Dregen....
Same,same but different lixom.
Vad får dom allt ifrån?
UNGAR....


Inte riktigt min stil...


...kajalen är väl ok!


Kommentarer
Postat av: Bara läst överskriften!!!!!

Skaffa inga fler just NU vänta,,,med tillverkningen tills MARS 2010 om det är vad inlägget handlar om,,,,,?måste dra hämta en på BOSS esenbitut!!!!

2009-05-29 @ 16:43:51
Postat av: NU har jag läst!!!!!!

Kör bara!!!! IKVÄLL!!!! ungar är det bästa i HELA VÄRLDEN! 3 BARNS FADER??

2009-05-29 @ 16:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0