Stay positive

Med tanke på omständigheterna är det inte så jävla
lätt att va glad som en lärka alla gånger.Även om man
försöker så man får förstoppning och blir lätt illamående.
Pendla mellan hopp och förtvivlan.
Ledsenhet och ren skär:
snart-gör-jag-nåt-jag-velat-göra-i-många-år...

Vissa är fanimej helt amejsing när det kommer
till kritan.Säjer A men vet inte vilken bokstav som
kommer härnäst.
Tro mej,jag har försökt med ALLT,men nu har jag
(för tillfället) ingen lust att slösa min dyrbara
energi på "mindre vetande".
Ska försöka ta en PAUS.
Nu hänger det ju inte bara på mej förvisso.
TYVÄRR!
Som man bäddar får man ligga,och JAG ska iallafall
bädda jätteskönt åt mej själv.

Sanningen kommer ifatt alla förr eller senare!
Tills dess ska jag fokusera på mej själv.
Och NÄR dagen D kommer,då jävlar ska jag
skriva sista kapitlet i den boken och elda upp
helvetet.
Sen vet man ju inte om det blir en uppföljare.
Men det är ett senare problem.

Puss & Kram
           ♥
      Majso


...hoppas jag verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0