Som som som sommaren...

It has been a WONDERFUL weather today friends.
Totally gårdjös...

Så det blev en liten promenad
med två något slöa hundar.
Jamen vafan,dom kan väl
oxå känna sej lite off när 
termometern skjuter
i höjden.

Det va skönt iallafall,
även om jag blev andfådd
direkt och hostan satt som
en klump i höjd med Adamsäpplet
som jag INTE har.

Hittade nån slags "lekbana"
i skogen så jag va förstås tvungen
att prova.Till min stora besvikelse
(läs:glädje) så funkade den inte som
den skulle.Men jag provsatt iallafall
och gungade lite fram o tillbaka.
Sen kändes det i området där det
en gång i tiden fanns magmuskler.
Numer ligger där bara reservfett
IFALL det skulle bli riktigt jävliga
tider...Eller nåt!

Fortsatt najs lördagkväll!
Kram Majso ♥


På väg...


...in i skogen

Och vad finner man väl där....


...om inte en lattjolajbanbana,ur funktion men ändå!


Me Jane & Tarzan is behind the camera...


Easthousevillage forest....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0