Tatooverings renovering

Ska stajla till nåra namn (ungarnas) som jag har på armen!(förhoppningsvis till det bättre!)
Har gått och retat mej på dom sen första da´n.(inte namnen förstås,men utförandet!)
Varför?
Därför att jag blev osams med puckot som skrev dom.
Min favvo tatuerare hade inte tid då så jag tänkte:"men va fan,spela roll dom är väl duktiga allihopa".
Ha!
Jag kunde inte haft mer fel.
Vi blev lixom osams direkt för han kunde inte ens kalkera av det jag skrivit.
Jävla Miffo.
Anyway,tatueringen blev katastrof.

Idag fick jag ÄNTLIGEN "tummen ur" och ringde.
Räknade kallt med att få vänta tills i början av juni.(MINST)

BIG BIG jättenajs sörprajs!Jag fick en tid....
Imorron!!!
Känner mej redan aningen upphetsad!!
Vanligtvis gillar jag (faktiskt) förspel...
Men 3 veckors väntan är i längsta laget!
Ibland känns det skönt när det går fort...

"Utan tvivel är man inte riktigt klok" 


Skulle det kunna bli sämre???

Forts.följer!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0