Pirrrrrr.............

Shit,jag har fått sms.Vilken världsnyhet!!!!
Alltså jag brukar få en hel del,men inte den här typen.
Det blev som pirr i magen lixom.Ungefär som när man
va typ skitung och inte visste om det va riktigt hångel
eller bara "jag-testar-om-tungan-är-kyssig-mogen".
Så kändes det i hela mej när jag hade läst meddelandet
femtielva gånger.(fast det va bara tre men ändå)
Och så lugnade jag nerverna med lite kaffe (läs:tre muggar)
och kände att den här extasen är nog nästan som en uteliggare
känner när han hittar fem tomburkar i en papperskorg och
har råd med ett halvt isterband.
Nästan så virvlade det runt innanför bukfetman!(inte av isterband förstås)
Fan,kan det komma ett sånt här sms så kan säkert en "odiagnostiserad"
smittas av svininfluensan oxå!Gud kanske hör bön iallafall!
Jag har ju faktiskt skrikit som en jävla idiot hur många gånger som helst.(i över 10 år)
Nåt borde han väl ha uppfattat.Isåfall ska jag läsa aftonbönen tre gånger varje kväll
resten av mitt liv.PROMISE!
Nu ska man ju inte ropa HEJ i förväg,men om,jag säjer OM det finns en räkmacka
kvar till mej så ska jag fan rama in den.Och sen skiter jag fullkomligt om det
luktar gammal fisk och ruttet underliv i hela lägenheten.För all framtid!
Jag har stått ut med värre....
Nu ska jag gå och läsa sms´et igen.Tills jag somnar av tillfredsställd
utmattning!!!
G-SUS vilken höjdarkväll.


Har man en sån här....      


...så kan man skänka denna till
nån kärlekstörstande Colombian!
(fast jag tar ur batterierna för dom är helt nya!)

Kommentarer
Postat av: Hemlig

Skänka bort din käraste leksak? Bygg om den å sätt i vägguttaget så går det inte åt så mycke batteri!

2009-05-16 @ 00:08:18
Postat av: A

Ja, vad skulle man skulle man göra utan luren? Kör du med vibration på eller?

2009-05-16 @ 00:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0