Passus...

Ärligt talat,idag skiter jag fullkomligt
i världsfreden och svältande barn.
Jag har fan inte lust med nåt.
Så FÅR man känna ibland.
Fast först innan jag skiter i totalt
ALLT,så ska jag bara diska,tvätta,
förbereda maten och fixa nån
smarrig efterrätt tills ikväll.

Jag ska lägga mej i soffan som
en urtvättad gammal raggsocka
och bara tänka elaka saker om
såna som förtjänar det.Sen ska jag
skriva en bok inatt,för det är fram
på småtimmarna man blir kreativ.
Och direkt på måndag morron
skickar jag in underlaget till
bokförlaget som börjar på
bokstaven B.Så om det är tyst
i bloggen har jag förmodligen fullt
upp att sitta och skriva autografer
på köpcentran runt om i Sverige.
OCH världen.Jag ska dricka Perrier
oxå,för det gör dom har jag sett.
För Ramlösa är inget gott!

Men  innan jag slänger mej som
en raggsocka i soffan ska jag nog ta
en promenad.Man tänker bättre då,tror
jag iallafall.Först tar jag en runda i skogen.
Har jag tur kanske jag hittar nåt självdött
djurkadaver.Det ska jag isåfall lägga på
trappan utanför en "odiagnostiserad".
Måste bara se till att hitta ett djur av hankön
så jag lite symboliskt kan punktera
testiklarna,för att lämna ett budskap
alltså!Förlåt djuret,men om du redan
är död så kunde det lika gärna varit en
elak skata som pickat dej i skrevet.Jag
tar en vass kniv,det går snabbare och
blir finare snitt!
Fi fan vad äckligt jag tänker.Men det blir
inte samma symbolik att lägga en
uppskuren kotlettrad på trappan!

Efter det dricker jag mitt ångande
kaffe på balkongen och har lite
frid i hjärtat.

(vad ska ni göra då??)


Ser ju inte ens ut som en testikel...(jag sa ju det!)


Såhär tänker jag mej den "odiagnostiserade"...
Väldigt GRÅ typ!!!!Och intetsägande!
Lägg märke till den lilla vita Cerebralpunkten,
det är den lilla rackarn som bara finns på
"O.D" typer!(liten tuva stjälper ofta stort lass)

Kommentarer
Postat av: emma

jag va inte färdig med inlägget... KOLLA NU :) pullirulli. <3

2009-05-15 @ 22:12:55
URL: http://ebsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0