FÖRLÅT...

Det är mycket som hänt.
Mycket som händer.
Jag har svårt att fokusera.
Sugs in i ett stort svart hål.
Känner mej apatisk.
Känner mej så uppgiven.

Det blir jobbigt för dom runtomkring.
Dom kan inte känna min smärta.
Dom kan aldrig förstå vad jag känner.
Men dom lider.
Dom dras oxå in i karusellen som bara
snurrrar runt,runt,runt.
Karusellen som aldrig tycks stanna.

Jag vill bara säja till er som står mej
allra närmast:
"Jag är tacksam för att ni finns.
Jag vet att jag varit ett jävligt tråkigt sällskap.
Jag har förlorat en bit av mej själv.
Men,jag ska försöka skärpa till mej.
För min och för allas vår skull."

FÖRLÅT!


Kommentarer
Postat av: J

J.Ä.D, MMM

2009-05-27 @ 22:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0