Fasta är enklare

Så jävla boooring att laga mat.
Lika trist som för en sprutnarkoman
att sluta mitt i sticket typ!
Jag röstar för fasta.
Det är nyttigt att rena sin kropp
från slaggprodukter.
Fattar ju vem som helst att det kan
ta tid att få ut all skit ur systemet.

Gör ett undantag idag.
Bjuder på currykyckling.
Egentligen hatar jag curry.
Sen 88- när jag var elefantgravid.
Överdoserade om man säjer så.
Varpå jag spydde som en gris
innan slakt.
Jag vet inte om dom spyr innan,
fast jag hade nog gjort det om jag
skulle bli slaktad.
Iallafall,jag kanske äter nåt annat.
Och förresten vill jag inte få
fågelinfluensan.



& jag kör veggostyle!!!


Inga problem vid invägningen efter helgen!



Kommentarer
Postat av: J

Men gott var det!

2009-05-16 @ 22:25:19
Postat av: Majso

Sv:Såklart,superkocken hade ju fixat käket!

;)

2009-05-16 @ 23:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0