Ersättare önskas...

Jag är som sagt med i en svensk "psychothriller".(utan slut)
Börjar tröttna på det nu.
"Hoppa av då tänker ni".
Jag har försökt.
Men varje gång skrivs det nya avsnitt.
Och det är INTE lätt att få in nån som kan
ta över min roll.

Så härmed överlåter jag min huvudroll,
en gastkramande tid i rampljuset.
LÅNGT bort från verkligheten.
Kriterierna nedan MÅSTE uppfyllas,
då jag själv inte har vad som krävs.
(har heller aldrig haft)

1) Du ska vara tillgänglig dygnet runt.
2) Sakna samvete,empati och vett.
3) Vara en notorisk lögnare.
4) Kunna manipulera allt & alla.
5) Ha det gott ställt ekonomiskt,
då du själv får stå för omkostnaderna.
Vidare detaljer dikuteras på anställningsintervjun.

Intresserad...NÅGON???

Anmälan görs på blankett 8967 märkt:
"Go nuts with a psycho"

I övrigt önskar jag er en bra dag!
                           ♥




Kommentarer
Postat av: Statist ja visst!!

Punkt 1 inga problem 2-5 kan kanske inte infrias,men att få agera,skulle vara SÅ KUL! och lärorikt? o ?? Nu till kontraktet,,kan inte skriva på innan jag har läst att det verkligen är en huvudroll jag ska få agera!!!! Har ett Hollywoodkontrakt som ligger o väntar på en signatur!!

2009-05-20 @ 12:23:44
Postat av: Majso

Sv:Vad är HOLLYWOOD mot detta???

Huvudroll GARANTERAS!

"majsoharhaftsinafemtonårirampljusetnu"

:-)

2009-05-20 @ 13:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0