Små lätta moln

Höll på att glömma att man inte kan använda svenska pengar i Egypten,så det va bara att  dra iväg och växla in lite stålar till resan.
Passade på att införskaffa lite "magtabletter" ifall att...Och våtservetter och handsprit och snorkel och...lite annat smått & gott.Hade egentligen bara behövt själva snorkeln eftersom jag har ett nytt cyklop,men dom sålde bara hela set!

Jag är ju som sagt lite "körig" i magen och lika självklart som Amen i kyrkan kan jag garantera att det oxå blir "roliga" veckan på semestern!Bara att packa med halva sanitetshyllan oxå...(det slår aldrig fel)
Vilken tur att vi ska bada i Röda havet då,kanske ingen som märker av eventuellt läckage!!!Eller?

Sen kommer man ju osökt in på det här med packningen,jag har en märklig förmåga att ta med mej alldeles för
MYCKET kläder.Åh,den där tröjan bara MÅSTE jag ta med,och dom där shortsen har jag ju ALLTID velat ha på mej utomlands,och sen en extra tjocktröja för det vet ju vem som helst att det KAN bli kyligt om kvällarna!Eller hur!!!
VARJE gång resulterar det i att hälften av packningen inte ens  används!Hm..Att man ALDRIG lär sej!!!

Puss & Kram♥


Sol & små lätta moln-helt okej lill-lörda´...


Två små "gubbar"...


"Lite" vårkänning!


Diverse semesterattiraljer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0