Och vinnaren blev......inte den vi trodde!

Lilla sockersöta Måns fick se sej slagen,han som va förhandstippad och allt.Vi får väl ändå hoppas att Marie (Serneholt) tröstar stackars lilla knyttet ikväll.
Det blev en tjej i år (igen) som vann minsann."Girlpower"...
Sen kan man ju fråga sej hur Carro Uggla kunde komma tvåa???TVÅA med den låten,det bästa med henne va ju stövlarna!!!T.o.m jag hade kunnat skriva en minst lika bra.Fast nån annan hade naturligtvis fått sjunga den,eftersom jag är mer eller mindre tondöv.(tror jag!)
Man kan ju alltid trösta sej med att det kunde varit värre!Och dessutom får vi säkert se och höra än konstigare bidrag
nästa år!!!Avslutar denna kväll med : vad var det jag sa!!!!!!(angående årets bidrag & vinnarspekulationer alltså)


And tha winner is.....Malena Eeeeeernmaaaaan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0