Man har inte roligare än man gör sej!

Får man ha hur kul som helst?Antagligen,men det har INTE jag.Iallafall väldigt sällan.Men då får man väl å andra sidan skylla sej själv.Vet bara inte VAD jag ska skratta och ha roligt åt,när allt går på rutin och dagarna heter "slentrian".
Hur patetisk får man bli egentligen???Så jag började med maten(som vanligt),plockade undan(som vanligt),dukade(som vanligt) och tänkte:men va fan det är ju ändå fredag och jag har en skvätt vin i (jul)Bag in Boxen kvar!!!Sagt och gjort,hällde upp ett glas vin och sjöng lite för mej själv!Skit samma att jag sjunger hellre än bra (i normala fall),med glaset i handen blev jag värsta Amy Diamond,ung & värsta fjortisen....
Sen har det gått av bara farten och nu är det jättekul!!!!!!!!!!!!!!

Puss & Kram ♥


Fredag med klös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0