Fara & flyga...

Tror vi fått med det mesta.(mest viktiga)Höll faktiskt på att glömma nya bikinin,men det blir lätt rörigt i mitt huvud och jag hade lagt den i en fåtölj,UNDERST i en stooor klädhög!Hm,bara tur att jag fick för mej att vika det som låg där,annars hade det lilla stycket legat kvar...och jag hade blivit "sjövild" när vi kommit fram och upptäckt att den inte va med.Men som sagt,ibland får man tacka sin lyckliga stjärna att det lilla ordningssinne man har kvar  inte "sover" på heltid!!!
Dessutom har jag brett mackor till höger & vänster,en hatar grönsaker,den andra avskyr ost,den tredje vill INTE ha sallad på och själv tål jag t.e.x inte ens åsynen av leverpastej.Nu ligger iallafall mackorna prydligt förpackade i varsina påsar(med namn på naturligtvis),det vore ju VÄLDIGT OLYCKLIGT om nån äter upp den andres eller tredjes mackor...Jag vill ju bara att dom ska va glada och sjunga: -"VI HAR DET BRA,VI HÄRBAK I BILEN"!!!Några sura miner vill jag INTE ha...Det räcker så bra med att jag vet hur det kommer bli när vi väl är på plats..
-"Men hallå,jag vill INTE ligga i DEN DÄR sängen,den får hon ta",eller -"VARFÖR ska JAG ligga närmast dörren??,det får han göra".......Bla bla bla!!!

Så BYE BYE på ett tag,nu ska här semestras och badas och fotas och ätas gott och bara bara ha det UNDERBART!!!

Kram & på återhörande / Majso♥




We will,we will...Let it in!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0