Ett nytt stjärnskott?

Har suttit och läst mina mejl,alltid lika kul när adressaterna är vänner.Det förgyller lixom dagen att få en trevlig lässtund.
Kära vännen Y skrev att dottern kommit med i en Talangjakt.Hon och hennes kompis ska uppträda på torsdag i metropolen Norrköping.Tjejerna ska sjunga "Jag ljuger så bra"...
Känner jag den ungen rätt (med skinn på näsan & ett jävlaranamma utan dess like),så kan jag bara säja en sak:
Släng dej i väggen Linda Bengtzing!
Jag kan nästan själv känna hur det pirrar i magen på tjejerna,fjärilar som fladdrar runt.För att inte tala om mammans mage!!!Hur fladdrig är inte den??Ungar brukar ju va ganska coola,värre med oss gamla rävar!Själv hade jag behövt intravenöst lugnande dygnet runt dagarna innan uppträdandet.
Ska verkligen försöka åka och kolla på torsdag eftermiddag.Husvärden ska komma hit,men han får fan vänta!!!
Måste hitta på en ursäkt och ställa in det besöket.Kan Linda så kan väl jag :"LJUGA SÅ BRA!"



Med glimten i ögat...



"Originalet"


Känn dej hotad Linda...


Lycka till på torsdag tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0