Djävulen personifierad

I dagens Expressen kan man läsa om monstret Josef Fritzl!
Det vänder sej i magen bara jag ser hans kalla ögon och jag kan inte för mitt liv förstå,hur fan man kan bli så elak.
Det är ofattbart att en människa kan vara så ond.Att utsätta sitt barn (sina barn) för så fruktansvärda saker.
Jag kan inte ens föreställa mej hur långa dessa 24 år måste ha känts (känns) för hans dotter!TJUGOFYRA ÅR....
Hur kan en människa ens stå ut ett par dagar i detta tillstånd av förnedring och övergrepp???Jag gråter inombords och ryser,håret reser sej på mina armar och illamåendet sitter som en klump i halsen.
Jag skulle vilja skära av kuken på detta "monster",hacka den i små,små bitar och trycka ner dom i halsen på honom.
Spotta,slå och skrika!!!Inget fängelsestraff är för långt för honom,inte på långa vägar.Han skulle själv bli plågad i minst 50 år på exakt samma sätt som det han har gjort mot sina plågoandar.Men även det känns otillräckligt.
Plötsligt ter sej ens egna vardagsbekymmer som en piss i Missisippi...
Mitt hem är visserligen min borg,men porten är alltid öppen för min familj och mina vänner.ALLTID!


Bild från Expressen söndag 15 mars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0