Sönda´n som försvann...

Jag vet att det finns svarta hål.
Bermudatriangeln och sånt där.
Den här sönda´n har på nåt väry
mysko sätt sugits in i nåt.
OOPS. Är klockfan REDAN em.
Jag har inte gjort ett skit.
Vet inte ens var allt började.
Läbbigt.
På lokalnivå alltså.
Det går ju lixom inte att ta igen
såna här dagar.
Allt blir fel.
Jag ÄR fel.

Fuck vad det känns irro.
Går omkring som en nördig vålnad.
Typ vänta på att få hoppa i säng.
Glömma den här da´n.
Börja om på ny kula imorr´n.

Nu ska jag leka lite med en av
mina coola polare.
Min YouCam.
Den är ni ju bekanta med.
För idag införs här inget nytt.
Det kan jag inte smälta isåfall.


I don´t get it!Where´s the sunday...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0