Dom slår sina påsar ihop...

Lilla äldstingen ska bli sambo.
Det säljs gamla grejer och
inhandlas gemensamt.
(glöm inte inbördes papper)

Det är nya hyllor hit och
soffa dit.Inredningsdetaljer
i det oändliga.

När jag va i den åldern va jag
överlycklig över ett köksbord
med fyra stolar från IKEA.
Till det facila priset av 400 spänn.
Men det är andra tider nu minsann.
Det ska va senaste snitt och inte
VAD SOM HELST.

Så nu har jag fått order om att
lämna tillbaka nycklarna till
äldstingens lya.
Och jag betvivlar starkt att jag får
en ny till det gemensamma boet.
Fast jag jag kan ju alltid försöka.
Som mamma har man väl vissa
rättigheter.
Eller?
Kanske inte ändå....


Kommentarer
Postat av: niklas

klart du kommer få:)

2009-06-10 @ 15:37:08
Postat av: Majsomamman

G R Ä J T....

Moahahahaha...ordning & reda på er!

Sånt gillar "gamla" morsor!

Puss på er!<3

:-)

2009-06-10 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0