Åldern tar ut sin rätt....

Det starkaste jag intog igår
va kaffe.
Och ändå är jag seg som
en påse godis.(typ sega råttor)

Dagen har gått i slow motion
och inte ett skit har blivit gjort.

Tror inte att jag vill fylla år mer.
Om man inte kan gå baklänges
isåfall.
Det känns bara jävligt deprimerande,
att se siffrorna bli högre och högre!

Bara för det ska jag trösta mej med
lite överbliven tårta.
Det vore ju förbannat dumt att slänga
nåt man har lagt ner hela sin själ i.
Ja,inte riktigt hela kanske men ändå.

Om jag varit aningen präktig skulle
jag avslutat detta med att säja:

Lev med kärlek i era hjärtan
och var rädda om varann.

Men nu är jag ju allt annat än
präktig,så det blir väl nåt i stil med:

Ha´re så jävla bra så ses vi
här snart igen!
OVER AND OUT....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0